Poskramianie Doktora Hashimoto. Dieta. Przemyślenia. Przepisy. Marudzenie..

Koktajl brzoskwiniowy&malinowy

Koktajl brzoskwiniowy&malinowy

Ile owoców, tyle pomysłów na koktajl. U mnie zazwyczaj w konsystencji tężejącego betonu (znowu ten beton!), za sprawą dodatku błonnika witalnego, oraz ugotowanej komosy ryżowej. Tak, tak, quinoa zawiera więcej białka, niż mleko! Nie dosładzam, wystarczy jeden banan. Wszystko miksuję z mlekiem kokosowym, po 30 sek.drugie śniadanie gotowe.

 

Tym razem:

* garść mrożonych malin, lub świeże brzoskwinie, jako baza owocowa

* 1 szkl.mleka roślinnego+0,5szkl wody

* 1 banan

* 1 łyżeczka błonnika witalnego, z żywymi kulturami bakterii ( tak, kultury nigdy zbyt wiele 😉 )

* 0,5 szkl, ugotowanej komosy ryżowej

Do dzieła:

* wrzucam, wlewam wszystko do blendera, miksuję 30 sek. Tadaaam!



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *